·Wordt uw IT verantwoordelijke bedolven met IT support vragen?
·Moet u vaak te lang wachten op ondersteuning?
De IT-infrastructuur speelt een cruciale rol in uw organisatie. Wanneer een probleem zich voordoet wilt u dan ook zo snel mogelijk een gepaste oplossing. U en uw team kunnen hiervoor rekenen op de IT helpdesk van PCMAN.
Meer dan 99% van de issues binnen de 30 minuten opgelost!
Tijdens de kantooruren is onze helpdesk permanent bemand. Het overgrote deel van de IT support vragen kan vanop afstand worden opgelost. Zo blijft de impact op uw onderneming beperkt. Is er toch een interventie ter plaatse nodig, dan komen onze experts zo spoedig mogelijk bij u langs.
Ook hebben we een wachtdienst waarvan bedrijven die een onderhoudscontract hebben kunnen gebruik maken buiten kantoor uren.
Voor wie is de helpdesk geschikt?
Een helpdesk biedt heel wat voordelen, ongeacht de grootte van uw organisatie:
·Voor wie geen voltijdse IT’er in dienst heeft, biedt de externe helpdesk de perfecte oplossing. U hebt rechtstreeks toegang tot de juiste mensen met de nodige kennis van zaken.
·Beschikt u wel over een interne IT’er, dan kan de helpdesk tijdens vakantie- of ziekteperiodes de continuïteit garanderen door de IT support over te nemen.
·De helpdesk kan enkel 1ste of 2de lijns IT ondersteuning aanbieden zodat uw vaste IT’ers zich kunnen focussen op hun taken.